Sinefiller, film Çin’de dahi olsa gidip izleyin!

Ama burada sinema ile ilgili bir şey yok, şimdilik.
.
Dünyada üretilmiş tüm akımlar bizim içindir. Kabul edenler, eller havaya, etmeyenler, eller havaya. Kabul edilmemiştir. Neden? Çünkü etraftakiler insanların el kaldırdığını görüp el kaldırdılar da ondan.
.
Düşünüyor musunuz? Yapmayın, bir yerinizi incitirsiniz. Evladım çıkma oralara bak düşüneceksin birilerini kıracaksın sonra.
.
Ağlayınca çok çirkin oluyorsunuz hanımefendi ama gözleriniz dolduğunda sizden güzeli yok. Size hiç gözlerinizdeki elmaslardan bahsettim mi?
.
Ben etrafımda kalabalık olduğu zaman, çabuk sıkılıyorum, yalnızken sıkılmamı beklemiyorsunuz herhalde değil mi? İçerisinde sıkılmayacağım bir topluluk istiyorum. Belki resmini falan yapan çıkar. şöyle bir yemek masası, on iki kişi yeter bana. Bu kadar da küstahlık olmaz artık, yuh!
.
Ding dang dong. Lütfen dikkat. Bizleri metro istasyonlarında, havaalanlarında, salonlarda falan filan her zaman doğruyu yapmaya sevk eden, gaipten gelen bir ses. Bize hep iyiyi ve doğruyu söylüyor, sesler havada yankılanıyor, insan sapıtınca kendini musa gibi-tövbe estağfirullah…
.
Haticelerin kızı var çok yakışıyor sana. Takı mı o? Birbirinizi tamlar, hatta tamamlar gibisiniz. Yarım mıyız? Üst üste koyarsak sizi en uzun siz oluyorsunuz. Düşünülebilir.
.
Topallayın gidiyoruz. Kendimize kayser şoze karizması vermenin vakti geldi. Ama ben üşeniyorum, öyleyse varım.
.
İstanbul’da skor tuna:1-dünya:1. Mikrofonlarımız ankarada.