muz kabuğu

devrin alimi darvin tarafından savurgan bir şiddetle savunulan tek yol evrimin esasında bir hulk hareketi değil de bin sekiz yüz elli dokuz rakunlu tepeden inme bir yaptırım olarak yaşına göre erken geliştiğine dair yok edilemez bulgurlar demoklesin keskin eleğinde elenmeyi müteakip hiç kesirsiz bir kesinlikle kanıtlanıp uçarken acaba hangi avcı tarafından böylesine saçma bir saçma ile vurulmuş dersiniz bittikten sonra bir sonraki ders için her zamanki gibi siyasal bilgiler amfisinde toplanmak yerine hep beraber arka bahçeye çıkıyoruz ve hangi yöne başımızı çevirsek görüyoruz ki burada yeşillikler içinde galapagostan binbir norgunkla getirdiğimiz bukalemunları enis baturun değersiz kelime oyunlarına hapsetmiş olmanın heyecanını yaşarken ölmek diye işte ben buna derim soyuluyor galiba çok içtiğim için ayakta duramayıp evriliyorum ya da bütün gün sevgili teorim için kırlardan böcek toplarken güneşin altından haddinden fazla kalkmışım gidiyorum derken birdenbire karşıma bir aslan çıkıyor ve düşünün o zamanlar daha galatasaray ancak televizyondan gördüğü uefaya bile hiç çekinmeden ufo muamelesi yapmakta ve tanımlayamamakta siz de haklısınız zira ben de olsam bu tanım ve hayvansılıktan uzaklığının derecesi bilinmeyen bir ışıkla uçan ufoları evimin salonuna koymaz ve en güvenli yer olarak ankastre mutfakta saklardım şayet harp çıkarsa tedarikli olabilmek adına yakışır bir davranış sergilerken aynı anda paralel evrenler arasında bir geçişin imkansızlığı üzerine son denememi de bugün huzurlarınızda gerçekleştiremeyebilseydim.

yaraya sargıda kusur etmeyene karşı şaraba saygıda kusur etmem, counterrespect.