yarım kalmış bir kahramanlık şii

-recmi makamların onayı olmadan
hiçbir şey olmayacaktır inan bana!
-rrrrrrrrri(sinirlenme nidası)

yeter artık taş atmayı kesin, çoktan sönmüş olmalı ateş. şimdi gidin ve hep birlikte itfaiye memurunu söndürün. işte, bu hiç aklına gelmedi değil mi nietzsche enişte, oysa su sıkarken ne güzeldi hayat? mavi köşede spinoza kırmızı köşede nietzsche'yi çok hırpaladı bu akşam sevgili izleyiciler. kazanan köşeden havaya fırlatılan taş konuşabilseydi, kendi arzusuyla yola çıktığını söylerdi. aynı taş aşağıya düşerken de kanatmak için bir baş arayacaktır muhakkak. biz bu kasabanın küçük esnafı olarak göktaşı yapıyoruz, tamamen kendi mamulümüzdür efendim, havaya fırlatıp sonrasında sağa sola kaçışıyoruz başımıza düşmesin diye, kendimize heyecan arıyoruz, korku arıyoruz, korku arı, arsız. ilgilenirseniz daha küçük taşlarımız da mevcut yazar taifesi için. ilk taşı atan ilk gülüverendi, istemsiz gülüvermişti aslında ağlayıvermesi gerekiyordu; bana sorarsanız ilk taşı atan ilk gözyaşını dökendi, çünkü muasır taşlar sadece tanklara atılmak içindir. kuyuya atanlar da vardır taşı, ya da kardeşini, hangisini beğenirseniz. aradaki fark şudur ki; taşı kuyudan çıkarmaya kırk akıllı yetmez, adamı çıkarmaya ise bir tane saf akıl ya da karnımızı doyuracak bir süper kahraman yeter.
süper kahraman yemişken, nerde eski kahramanlar? örümcekadam? görümcekadın? ikisi de örmeyi bırakmış diyorlar görmeyeli, artık yeni bir super-self-hero akımı var, kendisi şu an alternatif akım ama doğru akıma çevrilme çalışmaları sürüyor, halka rağmen halk için halk edilen hulk gibi, bugün meydanda herşey yalnız benim için bak yeşil yeşil, kızgınlığınıza saygı duyuyoruz kızım, ama bak lideriniz suyun üstünde yürüyor? hulk meydanlara akın etti, vatandaş denize giremiyor, okların hiçbiri hedefini bulmuyor. hepinizi süperkahraman kostümlerinizi çıkarmaya davet ediyorum o halde, hem kostüm dediğin nedir ki nihayetinde? bağımsızlığını ilan ettiği günden bu yana dünyanın kalabalık ülkelerinden farklı olarak maskelerin gizleyemediği süper kahramanlara sahip bu güzide ülkemizde, halkın ilgisi kahramanlarımızın kostümüne değil bizatihi kendisinedir biliyorsunuz, yoksa ben ne süper kahramanlar gördüm, üzerlerinde kostüm yok, ne kostümler gördüm, içlerinde süper kahraman yok. bunların arasında gerçek süper kahramanlar yüzlerini değil ruhlarını saklamadan hareket edebilecek kadar cesur ve kendilerini kurtaramayacak durumda olsalar dahi, herşeyi göze alıp başkalarını kurtarmaktan zerre imtina etmeyen adamlardı, hala adamlar..