spleen

kahvenizi nasıl alırsınız tuna bey diye sordular fark etmez dedim fark etmez çünkü benim için her şekilde acı olacağı kesin şimdi açıklama bekliyorlar benden diyorum ki ben kahve ile başlayıp lokumla devam edecek fazlasıyla alaturka bir serüvene atılmak istemiyorum şayet beni duyan varsa bunu da dikkate alsın sınavda çıkabilir hele kahve falında çıkan o üç yol yok mu korkuyorum o yollardan birini tutturacağım birisi alıp beni ona götürecek diye kahvenin acı lezzetini azaltmak istesem de elimde olmadan her yerde karşıma çıkıyor aklımı hep meşgul ediyor merak ediyorum neden böyle sıkıntıya gark edip beni şekilden şekile sokup sonrasında da unutmama izin vermiyor anlamıyorum bir kahve ısmarlasam düzelir miyim bilmiyorum.
bildiğim şu ki varlığımdan haberdar olan insan sayısı kadar varım bu dünyada bu yüzden yokluğa çok yakınım ama yok olamıyorum kaybolmak benim elimde değil mecburen etrafımdaki kuru kalabalığın arasında bulunuyorum mecburen kendimi kaptırıp gidiyorum mecburen dışardan gelen önerileri önceden tıkadığım kulağımla dinliyorum ben de kendi derdimi anlatmaya çalışıyorum ama anlamıyorsunuz beni sevgili fikir babalarım sizlerle hiç anlaşamadık zaten benim beklentim asla en beşeri özelliğim değil ve olamaz da başı da sonu da aynı temenni ve aynı düşünce ile gider aynı duygularla beslenir başımı sokacak bir delik değil başımı yaslayacak bir omuzdur benim beklentim ama görüyorum ki sizlere çok uzak şeylerden bahsediyorum bu hususu açıklığa kavuşturayım istiyorum ama yazmaya bile üşeniyorum demek ki üşeniyorum öyleyse varım.
aslında üşenmesem yazacak çok şeyim var yaşadıklarımı yazabilirim bildiklerimi yazabilirim duyduklarımı yazabilirim gördüklerimi yazabilirim düşündüklerimi yazabilirim hissettiklerimi yazabilirim hayal ettiklerimi yazabilirim ama hadi buyur yaz bakalım derseniz yazamam bazılarını kendimce basit gördüğüm bazıları ise gerçekten benim için zor oldukları için yazamam basit düşünsem düşündüklerimi yazabilirdim bekli zor bir yaşamım olsa hayatımı yazmakta zorlanırdım muhakkak ama herşeyin gerçekliği kafamda soru işareti artık benim bu ellerin bu anın bu yazıyı okuyacak olan sizlerin gerçek olduğu bile şüphe götürür gibi söylesenize siz inanıyor musunuz gerçekliğinize?